Loading
AccueilPublicationsPublication n°33207

Purchasing figurines of characters you dislike/hate ?Purchasing figurines of characters you dislike/hate ?

hintukihintukiIl y a 1 anAsk MFC
So i am wondering if anyone here has ever bought figurines of characters that you dislike (or even hate) ? ... just because those figurines are so beautiful or because of other specific reasons ?
2,915 vues • 70 commentaires

Did you ?

  • 18%Yes
  • 56%No
  • 11%Maybe i will ...
  • 3%Yes, but ended up selling them in the end.
  • 6%No, but character I don't know or care for
  • 1%I've been considering buying one as a voodoo doll
  • 3%To Complete the Cast
  • 0%To complete the cast and to support the franchise if it's not popular.
  • 2%That's waste money if you don't like character.
  • 405 votes

Commentaires70

Commentaires intéressants
31pt
Karumi Bishie Enthusiast
Nope. I only buy figures of characters I love, because that's why I want figures in the first place. Buying something I hate just because it looks objectively cool would be a waste of money to me.
Il y a 1 an
12pt
Muntoe Lover of cacti ♡꒰*・ω・
No. I'd rather spend my money on a burrito.
Il y a 1 an
Commentaires récents
1pt
I buy only characters I like.

No matter how beautiful they are, figures of characters that I don't like or who I don't know leave me totally indifferent.
Il y a 1 an
2pt
I could condone it, but it'd have to be jaw-dropping level of beautiful
Il y a 1 an
0pt
For me, that would be ITEM #52896 since she's part of a set. Come to think of it, ITEM #52898 qualifies too, so I don't know why I even bought this set lol... Well, it was inexpensive, and they do look cute in their yukatas, so I guess that's why.
Il y a 1 an
1pt
I don't bother with figures of characters I dislike, but I did buy figures of characters I didn't care much for to complete a set. I ended up selling them in the end, so figures of characters I dislike would probably share the same fate.
Il y a 1 an
0pt
Kelseydelallave (눈‸눈)
Ive never bought a figure of characters I hate, but I have bought figurines of characters I dont completely love to complete a collection
Ive also bought figs of characters I dont know lol best example is Benten
Il y a 1 an
0pt
I didn't buy figures I disliked, but I bought one I didn't even know only because she was cute ITEM #292249 and I bought ITEM #309875 only to pair her with Madoka. ITEM #288989
Il y a 1 an
1pt
katsudon Play-Along Tsukkomi
ICantBelieveIts (Il y a 1 an) #21366425Sorry, I'm right there with you... but I totally understand! I'm not a huge fan of Hanayo's design, but I can't display all the girls without her... ugh. They do this on purpose...minami_desu (Il y a 1 an) #21368204Yeah I hate Nico the most, but the figure is sooo amazing, so I understand you. Thankfully (or not) I don't have money for her, and even for my fav Love Live girls (goodbye, Honk т-т)

We're kindred spirits, the three of us.

Haha yeah, You understand my pain completely then- at least idol hell is nice and warm since there's so many of us. The way I look at it is that Alter's quality definitely softens the blow a bit. At least Hanayo is a cinnamon roll! (really wish they chose a better outfit, the end result looks great but I do wonder about what could have been) Meanwhile Nico is...

I took a long hard look at what my life has become when I paid for her, and I'm still not completely over it, to be completely honest. -_- Oh my condolences, I hope you're able to get Honk someday though- if the prototype pictures are any indication, she's going to be something special.
Il y a 1 an
0pt
katsudon (Il y a 1 an) #21363239I did this one time, and I don't think I'll do it ever again. I purchased ITEM #287693 because I had every intention of completing the set from the get go- because come on, Alter and Love Live? That's a match made in heaven. Thing is, to say I dislike Nico would be an understatement... But it'll look so weird displaying eight out of nine so I begrudgingly ordered her. At least she looks nice! Could have been worse.
(Someone please save me from idol hell)

Yeah I hate Nico the most, but the figure is sooo amazing, so I understand you. Thankfully (or not) I don't have money for her, and even for my fav Love Live girls (goodbye, Honk т-т)
Il y a 1 an
0pt
Definetely yes. I have ITEM #78406, and plan to buy ITEM #400938 to complete the pair with Mami and ITEM #549385 because she is really attractive. And Shinobu is the most disliked character from Monogatari for me. But soon I'll have 3 figures of her .-.
Il y a 1 an
0pt
katsudon (Il y a 1 an) #21363239
(Someone please save me from idol hell)


Sorry, I'm right there with you... but I totally understand! I'm not a huge fan of Hanayo's design, but I can't display all the girls without her... ugh. They do this on purpose...
Il y a 1 an
Voir plus de commentaires
Your Bridge to Deals in the Islands of the Rising Sun.

À propos de ce blog

Items Liés

Tags0

Clubs Liés